XVI CONCENTRACIÓN MOTOCICLISTA VILA DE FLIX

V'SSSSSSSSSSS a tod@s!!! Bienvenidossss al MOTO CLUB FLIX!!! e-mail de contacto: motoclubflix-eva-@hotmail.es // Benvinguts al MOTO CLUB FLIX!! si vols posar-te en contacte amb nosaltres, escriure a: motoclubflix-eva-@hotmail.es

06 octubre 2011

Crònica i fotos d'Eva_yam

Aquest article l'escric com a Eva_yam, membre del moto club flix i participant d'aquesta concentració!! és la meva opinió personal i tal com he viscut la concentració; el vaig escriure per posar-lo al meu blog però també el vull compartir amb el bloc del moto club flix; aquí el deixo:








Aquest any he fet poques fotos ja què vaig estar amb el tema de les inscripcions i no vaig poder!!!!!!!

El divendres vaig fer 4 fotos a l'organització!!!!!!! vam ser molta gent a l'hora d'anar a buscar el material i de muntar tot a l'ermita!! feia goig veure tanta gent treballant!! fins i tot es va presentar gent que no estava a la llista del muntatge del divendres i van vindre a donar un cop de mà desinteressadament.






La fideuà del divendres aquest any es va encarregar el Juanjo i la Sandra!!! i la veritat és que els hi va quedar boníssima!! van tindre molta ajuda per part de molta gent i fins i tot d'Enric que va vindre a ajudar-los!!








El sopar del divendres va estar molt bé i va ser la nostra petita festa ja què dissabte ja ens tocava treballar de valent i no podríem gaudir tant com el divendres.










Desprès de sopar, vam fer les bosses de la concentració!! com cada any un grupet de gent vam fer cadena i vam anar preparant les bosses d'inscripcions.







Dissabte m'ho vaig perdre tot ja què vaig estar centrada amb el tema d'inscripcions; rebent als moteros per fer les inscripcions i passant les dades a l'ordinador per tal de poder donar els regals el diumenge a l'entrega de trofeus.






A la nit vaig poder gaudir de la festa i vaig veure en directe els jocs moteros que va preparar el ruben!!!!!!! va ser tot un èxit de participació i vam riure molts tots els que estavem allí!! la gent a la nit està molt més animada!!!!!!!!!



Vaig fer 4 fotos però no es veuen gaire bé ja què la meva càmera no val per la nit.

La música de la nit va estar molt bé!! el grup local The Red Clovers em va agradar molt i va fer un repertori especial pels moteros!! des d'aquí felicitar-los!!

I com no, felicitar al nostre dj motero Lambretta Pop!! cada any anima la festa amb la seva música i fins altes hores de la nit la gent es queda de festiki per l'ermita!! és un crack de la música!!




El diumenge vaig estar liada amb el tema de venda d'esmorzar i de fer inscripcions però sobretot acabant de perfilar els trofeus dels inscrits de tota la concentracío.

A l'entrega de premis, la meva feina ja havia acabat i vaig poder gaudir del crack d'Abel. Durant més d'una hora va tindre a 200 persones pendents d'ell i com sempre, va ser el protagonista de la festa ja què amb les seves bromes i l'agilitat que té, a l'hora d'improvisar, fa què l'entrega de premis sigui especial i divertida; els premis no serien el mateix; com diu el meu germà i molta més gent "és un crack del micro"!!! jejejeej

En general va ser tot un èxit!!!!!!! un total de 160 inscrits en tot el cap de setmana i sobretot destacar els 45 esmorzar que vam vendre el diumenge!!!!!!!! Apart la gent del moto club flix que vam arribar a ser aproximadament sobre 50 persones.



També no es podem queixar del temps que va fer!!!!!!!!!! un sol impressionant tot el cap de setmana i bones temperatures!!!!! o sigui que ideal!!!!

Un gran ambient motero i cap mal rollo!!!!!!!!!!!!

Així que ara falta acabar de fer el comptes i veure com ha anat tot!!!!!!!! però podem dir que ha estat molt bé en general!!


















Bé i també he de parlar dels grans cuiners de les paelles!!!!!!!!!! Aquest any la paella gran la va ver el David i la paella petita Eli i Montse!! una era per 120 persones i l'altra per 60 persones!!

les paelles van quedar boníssimes i totom va quedar molt content!!!!!!!!!

Segons em van explicar era una passada veure treballar al David, ell és cuiner professional i pel que em van explicar és un crack treballant a la cuina.


Les paelles van quedar les dos boníssimes!!!!!!!!!! fins i tot, el David va tindre de fer una tercera paella ja què vam fer una mica curt pels organitzadors.

Em deixo molts noms per parlar d'ells però no acabaria mai!!!!!!! jejejejee
els que estaven als tiquets!!!!!!!
els que estaven al bar!!
els que feien entrepans!

els muntadors de cadires i taules!!
els fotògrafsssssssssssssss!!
els que estaven a inscripcions!!!!!!!!!!!
els que van organitar les rutes!!!!!!!
els que estaven donant soparssssssssssss
els dels dinarsssssssssss
els cuinerssssssssssssssss
els ajudants de cuina!!!!!!!!!
els que feien bocatessssssssssssss!!
els que van fer els jocsssssssssssss
els que van orgaitzar l'entrega de trofeusssssss
els músicssssssssssssssss
els que van fer el muntatge!!!!!
els del desmuntatge!!!
elsssssssssss que no feien ressssssssssssssss
totssssssssssssssssssssss formen part d'aquest grup!!


FELICITATS A TOTA L'ORGANITZACIÓ i COL.LABORADORS DEL MOTO CLUB FLIX!!!!!!!!!!
Entre tots hem fet que aquesta concentració sigui una gran realitat!!!!!!!!!!!




Bé, aquí deixo les fotikisssssssssss que vaig fer!! (algunes del muntage son de Marc P.)


No hay comentarios:

Concentración Moto Club Flix

Concentración Moto Club Flix
Ermita del Remei

09.09.11 - ENTRADES BLOC -

Estadisticas y contadores web gratis
Estadisticas Gratis



2010